Hayalimdeki Prenses /Kahramanı Çiziyorum İnstagram Kampanyası

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı mıza Özel  
Çocuklarımıza Atamızın Armağanı 23 Nisan ı Öğretmek , Heyecanını yaşatmak , Mutluluklarına katkıda bulunmak istiyoruz. 
Bunu yaparken de Kampanyamızı yarış haline getirmeden, her yaşta çocuğumuzun çizebildiği, ifade edebildiği kadarını kabul etme kararı aldık. Henüz kalem tutamayan çocuklarımızınkini elbette annelerimizde çizebilir.   



Kampayamız katılımcıları arasından çekiliş ile belirlenecek 3 Talihlimizin, Çizdiği Prenses/ Kahraman Kostümü, Pan Kostüm & Tasarım tarafından dikilerek, talihlilerimize    gönderilecektir.  

0-12 yaş Kız/Erkek Tüm Çocuklarımıza Yöneliktir
Yurtiçi gönderilerinde gönderim ücretsiz olacaktır.

Kampanyamıza katılmak isteyenlerden istediğimiz
15 Nisan 2018 saat 24:00 e kadar;
Örnek Çizim


1-A4 Kağıdında yapılacak Kostüm Çizimi ve   Uygun Yere Pan Kostüm yazılması 
2-İnstagram kampanya paylaşımımıza yorum kısmına en az 2 arkadaşını etiketlemek.
3- Yaptığınız Çizimin görselini  kendi instagram sayfanızda #pancostume #23nisan hashtagleriyle yayımlamak
4-İnstagramda @pancostume takip etmek.




Katılımcılar arasından  3 Asil, 3 Yedek Talihli Seçimi  random.org ile yapılacak olup,  Asil Talihlilerin Şartları yerine getirmediğinin tespiti halinde  Yedek Tarihlililer sırasıyla hak sahibi olacaktır. 


Görsellerin kullanımında tüm Haklar Pan Kostüm Tasarıma Ait Olacaktır.

SONUÇLAR
23 Nisan 2018 saat 14:00 de  
İnstagramda @pancostume hesabımızda
Facebookda @Pan Kostüm Tasarım Sayfamızda
 yayınlanacaktır.





Yorumlar

Popüler Yayınlar