PANPARA NEDİR? NASIL KULLANILIR?

           PANPARA ;
           Pan Kostüm & Tasarımın, www.pankostum.com web sitesi alışverişlerinde kullanılmak üzere, Üyelik, Yorum Yapma, Tavsiye Etme ve Alışverişlerde site üyelerinin kazandığı Puanların İndirime dönüşmesidir.
            www.pankostum.com a üye olunarak başlayan puan kazanmalar hesabınızda birikmeye başlar, Site Üyeleri istediği zaman kazandığı bu puanları, Hediye Çeki haline getirerek Alışverişini indirimli olarak yapabilir.
            Kazanılan puanların nasıl indirime dönüşeceği aşamalar halinde aşağıda anlatılmaya çalışılmıştır.
           1-Siteye Üye Girişi yapılarak 'Hesabım' tıklanır

Pan Kostüm Hesabım

2-Açılan ekranda 'Puanlarım' tıklanır.



3-Sayfada Açılan 'Puanlarım & Hediye Çeklerim' e tıklandığında 


4-Kazanılan puanlar (4), parasal değeri, kullanım şartları (5), ve Hediye Çeki Oluşturma Bölümü görülür,
Aşağıdaki görselde Alışverişte kullanılmak üzere Puanların Hediye Çekine dönüştürme kısmı (6) İle Gösterilmiştir.

5-Artık Puanlar Hediye Çekine Dönüşmüş ve Alışverişte İndirim İçin Gerekli Olan Çek Kodu (7) oluşmuştur.


Artık Çek Kodunuzu Kullanarak İndirimli Alışveriş yapabilirsiniz.  :)


                                                                                               Pan Kostüm & Tasarım

Yorumlar

Popüler Yayınlar